wtorek, 9 czerwca 2015

Piknik z Lubellą- relacja z warsztatów



Pod koniec maja, wraz z grupą innych blogerów miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu, które odbyło się w Akademii Kulinarnej Whirpool, a samo spotkanie zostało zorganizowane  przez Agencję Synertime. Myślą przewodnią  naszego spotkania był piknik i to co z powodzeniem możemy na niego przygotować.


Na początku zostaliśmy powitani przez organizatora  a następnie kilka słów zabrali dietetyk Anna Różyk i nasz kucharz.Nasze dania powstawały według pomysłu i  pod bacznym  okiem szefa kuchni, Piotra Ceranowicza, znanego pewnie wielu osobom dzięki jednemu z programów telewizyjnych w którym to uczestniczył.



 Do przygotowania naszych dań, wykorzystywaliśmy oczywiście produkty marki  Lubella-mieliśmy przyjemność poznać jej najnowsze produkty:makarony żytnie, orkiszowe oraz płatki żytnie śniadaniowe.Oczywiście w naszych daniach nie mogło zabraknąć świeżych warzywa i owoców - pomidory, rzodkiewki, ogórki,szparagi, zioła, rabarbar, truskawki.


]
W trakcie spotkania powstały  sałatki z makaronami, z kaszą pszenną, frittata z makaronem, deser z płatkami śniadaniowymi i ciasto z rabarbarem (który przygotowałam z Edytą i Eweliną).





Największe kulinarne zaskoczenie tego dnia to zielony  majonez na bazie szczypiorku. Bardzo smakował mi również deser z płatkami i owocami oraz frittata z makaronem (chociaż byłaby jeszcze lepsza gdyby w środku były np. kawałki szynki, bekonu:)
 Nasze ciasto, które przygotowałyśmy z dziewczynami jak dla mnie było zbyt suche, i takie "zapychające", aczkolwiek bardzo spodobał mi się sam sposób przygotowania rabarbaru z pewnością wwykorzystam:)

Na zakończenie otrzymaliśmy upominki, które idealnie sprawdzą się na piknikach:) Piękne kosze ( w których nie mogło zabraknąć nowości od sponsora) wraz z kocykami.

Całe spotkanie było bardzo przyjemne, w luźnej, piknikowej atmosferze. Brawa dla Agencji Synertime za organizację spotkania i przeniesienia klimatu pikniku do wnętrza budynku:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena