piątek, 25 marca 2016

Bananowe babeczki do koszyczka






Chciałabym zobaczyć jak wyglądają koszyczki wielkanocne w różnych regionach Polski. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała taką możliwość. A może ktoś z Was zechce podzielić się zdjęciem czy też opowiedzieć jak wyglądają Wasze koszyczki a może i kosze Wielkanocne. U nas oprócz tradycyjnych potraw/dodatków nie brakuje również czegoś słodkiego, dlatego polecam Wam takie mini babeczki, idealne do  koszyczka.

Bananowe babeczki do koszyczka


1 dojrzały banan

1,5 szklanki mąki pszennej

3/4 (ok. 180 gram) masła

2 duże jaja

½ szklanki pudru

1 łyżka miodu

1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia

1/4 łyżeczki sody

2 łyżki mielonych orzechów

1łyżka skórki pomarańczowej (oprószonej w mące)

Kilka kropel esencji pomarańczowej



Masło (opcjonalnie margarynę) wraz z cukrem pudrem  ucieramy do puszystości. Następnie dodajemy stopniowo jaja a  następnie zblendowanego banana, miód, aromat, mąkę wymieszaną z proszkiem i sodą a na koniec mielone orzechy i skórkę pomarańczową. Gotowe ciasto przekładamy do foremek na mini babeczki i pieczemy ok. 18-22 minut w piekarniku nagrzanym do ok. 170 stopni. Po przestudzeniu dekorujemy według uznania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena