piątek, 5 maja 2017

Mus z jabłka, dyni i marchewki- post dr. Dąbrowskiej




Dziś mam dla Was kolejny przepis na zdrowy deser.  Tym razem w słonecznych kolorach, który  napawa energią już od samego patrzenia.  Możecie go jeść na ciepło jak i na zimno- ja większą porcję zjadłam na ciepło, a pozostałą później na zimno.
Przypadnie do gustu osobom weganom, wegetarianom, osobom na diecie czy stosującym np. post. Dr. Dąbrowskiej.
To również idealna propozycja dla maluchów- możecie tylko ograniczyć/wyeliminować sok z cytryny i przyprawy.

Mus z  jabłka, dyni i marchewki idealny deser na poście
dr. Dąbrowskiej



    1 jabłko

    1średniej  wielkości marchew  pokrojona  w cząstki

    dynia (ilość mniej więcej  proporcjonalnie  do marchwi)

    1/2 soku z cytryny

    ok 100-150 ml wody- plus ewentualnie do podlania, gdyby mus bardzo szybko odparował

    szczypta cynamonu i imbiru do smaku

    Marchew  przekładamy do rondelka, podlewam wodą i gotujemy ok 2-3 minut, następnie dodajemy dynię a po ok 2 minutach jabłko. Całość chwilę prażymy i przyprawiamy według smaku sokiem i przyprawami. Całość blendujemy. W razie potrzeby podlewamy wodą, tak aby otrzymać pożądaną konsystencję-mój mus, był dosyć gęsty. 



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena